دندانپزشکی در پیروزی

معرفی مطب دندانپزشکی در پیروزی.

لمینت دندان و انواع آن چیست و دقیقا به چه کار ما میاید؟در این‌ بخش از مقاله سعی کردیم برای شما دوستان این موضوع رو‌ آماده کنیم که فرق لمینت دندان و چیست نوع های آن چیست؟پس با ما تا آخر همراه باشید تا به شما بگوییم.

لمینت دندان و انواع آن چیست و چگونه است؟

لمینت دندان و انواع آن چیست و چگونه است؟

لمینت دندان و انواع آن چیست و چگونه است؟

خب اول از همه باید بگوییم که لمینت دندان دقیقا پوسته های سفارشی همرنگ دندان ها هستند که روی جلوی دندان ها قرار میگیرند.

هدف کسانی که سمت لمینت کردن دندان ها میروند عمدتا تغییر رنگ،شکل و فرم دهی و بزرگ و کوچک کردن اندازه دندان های طبیعی است.

(ببیشتر لمینت ها همیشه روی دندان های جلویی جای میگیرند تا دندان های عقبی و آسیاب.)

کار لمینت جایگزینی دندان های شکسته و تغییر رنگ و تغییر اندازه است ولی اینارو هم در نظر داشته باشید که هیچوقت لمینت نمیتواند جایگزین دندان های اصلی طبیعی از دست رفته شوند.

دندانپزشکی در پیروزی

با لمینت دندان در تهرانپارس زیباتر لبخند بزنید

کلیک کنید:

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در شرق تهران

روش اینلی و آنلی به طور کلی روش های بهتر و عمومی تری برای ترمیم کردن دندان های عقبی هستند اما چرا؟

آنلی ها که یک روش برای ترمیم کردن پوششی دندان های عقبی هستند و جنس آنلی ها همه از روکش دائمی است یعنی به شکلی که وقتی اونجارو قرار میدهند نمیتوانند آنهارو بردارند.

(اگر شما دوستان عزیز پوسیدگی دندان و لثه دارید بهتر است به جای روش ونیر به دنبال روش ترمیمی دندان باشید. برای اینکه سما اطمینان پیداکنید که بهترین و عالی ترین نوع لمینت دندان به درستی برای شما به کار رفته است،باید به یک دکتر متخصص با تجربه و دارای مجوز و سابق کاری بالا مراجعه کنید.)

سفید کردن دندان

روش سفید کردن دندان ها با پراکسید هیدروژن

روش سفید کردن دندان ها با پراکسید هیدروژن

روش سفید کردن دندان ها با پراکسید هیدروژن:

پراکسید هیدروژن یک سفید کننده ملایم که توانایی این را دارد که دندان هایی زرد شده اند و زیبایی لازم برای لبخند شمارو گرفته اند را سفید کند.

برای اینکه به سفیدی دلخواه خود برسید میتوانید پراکسید هیدروژن را با کمی جوش شیرین مخلوط کنید و به مدت ۲ بار در روز به مدت یک هفته به صورت مداوم مسواک کنید تا به نتیجه دلخواه و ایده ال برسید.

پراکسید هیدروژن امکان این را دارد مه حساسیت دندان هارو افزایش دهد،پس بنابراین کسانی که دندان های حساس دارند استفاده از این مواد را برای دراز مدت به آنها پیشنهاد نمیکنیم.

(دوستان بهداشت دهان و دندان را هرگز فراموش نکنید و همیشه سعی کنید مسواک بزنید و دهان شویه استفاده کنید،سعی کنید ۲ بار در روز دهان خود را مسواک کنید و در این کار بسیار مواظب لثه های خود باشید تا لبخندی جذاب و زیبا با دندان هایی سفید ‌ بی نقص و داشته باشید و در جمع دوستان خود بدرخشید.)

از خمیر دندان های فلوراید دار استفاده کنید زیرا فلوراید توانایی مبارزه با پوسیدگی دندان را دارد و روند پوسیدگی را معکوس میکند.

بیشتر مردم‌ با فلوراید مخالفت دارند و آن را قبول ندارند ولی دندانپزشکان استفاده از آن را قبول دارند و آن را پیشنهاد میدهند.

(از استفاده و کشیدن نخ دندان برای از بین بردن پلاک بین دندانی استفاده کنید.)

بجز روش های خانگی روش های دیگه ای برای سفیدی دندان است؟

بله است روش هایی مثل مراجعه به دکترهای متخصص و دندانپزشک که معمولا توسط لیزر و عمل های جراحی صورت میگیرد.

(لمینت و روکش کردن از این قبیل روش ها هستند که معمولا متخصص ها برای سفید کردن دندان های مراجعه کنندگان استفاده میکنند.)

این راهم در نظر بگیرید که این روش های لیزری که نیازمند متخصص هستند عمدتا هزینه بیشتر و همچنین وقت بیشتری را برای مراجعه طول درمان از شما میگیرد و نیازمند مراقبت بیشتر و به اصطلاح سرویس کردن مجدد ماهانه دندان ها است.

چه مواد غذایی را باید استفاده کرد؟

چه مواد غذایی را باید استفاده کرد؟

چه مواد غذایی را باید استفاده کرد؟

باید دور این مواد غذایی را خط بکشید و سمتشان نروید موادی که می‌توانند رنگ دندان را تغییر دهند و شما با حذف کردن آنها در سفیدی دندان هایمان نقش مهم داشته اید.

غذاها و نوشیدنی هایی که حاوی مواد ناتن هستند مثل:

  • چایی
  • قهوه
  • نوشیدنی و آبمیوه هایی که تیره رنگ هستند

مثل نوشابه که می‌توانند دندان هارو لکه دار‌و زد کنند.

توجه به این امر هم داشته باشید که مواد غذایی اسیدی می‌توانند با پوشاندن مینای دندان،رنگ دندان را زرد و زشت کنند.

اشخاصی که به دنبال سفید کردن دندان های خود هستند باید از مصرف مردن بیش از حد مرکبات و نوشیدنی های گاز دار و تیره بپرهیزند و حداقل روزی دوبار مسواک و دهانشویه استفاده کنند.

(دندانپزشکان معتقدند که بری مصرف مواد غذایی بعد از مسواک زدن حداقل باید ۳۰ دقیقه زمان بینشان باشد زیرا بعد از مسواک زدن مینای دندان به مدت ۳۰ دقیقه نرم و حساس میشوند و برای استخدام دوباره نیاز به نیم ساعت ساعت زمان دارند.)

توجه داشته باشید که شما دوستان میتوانید از روش هایی مانند : استفاده از سرکه سیب و پرتغال و لیمو نمک و ذغال برای سفیدی دندان های خودتان استفاده کنید و تاثیر دارند بر روی سفیدی ولی ممکن است استفاده بی رویه و خود سرانه از این روش ها ممکن است سلامتی دهان و دندان های شما را به خطر بیندازند.

سخن و حرف پایانی

شما خیلی راحت میتوانید با توجه به روش های سنتی و خانگی بسیار راحت و بدون خطر به سفیدی و سلامتی دندان های خودتون دست پیداکنید و از لبخندی دلربا بهره مند بشید و بین دوستان خود بدرخشید.
پس همیشه یادتان باشه که چقدر یک دندان می‌تواند در زیبایی شما تاثیر مثبت و قشنگ بگذارد.

امیدوارم همیشه سلامت و تندرست و موفق باشید دوستان

حرف آخر

تلاش کنید اگر برای لمینت دندان جایی میخواهید بروید که تخصص و تجربه کامل را داشته باشند.

سلامت و موفق باشید دوستان